Procedura reklamacyjna
- Reklamację dotyczącą szkolenia lub usługi doradczej można złożyć do 7 dni od ukończenia szkolenia lub skorzystania z usługi doradczej, pocztą elektroniczną lub na piśmie do właściciela Centrum Rozliczeń Kancelaria Doradcy Podatkowego (zwanym dalej Usługodawcą).
- Reklamacja powinna zawierać:
- nazwę szkolenia,
- datę rozpoczęcia i zakończenia szkolenia,
- dane osoby składającej reklamację,
- powód reklamacji,
- ewentualne dokumenty stwierdzające zasadność reklamacji.
- Reklamacji podlega:
- niewykonanie usługi szkoleniowej lub usługi doradczej w ustalonym terminie,
- częściowe wykonanie usługi szkoleniowej lub usługi doradczej powstałe z winy Usługodawcy,
- niewykonanie z należytą starannością usługi szkoleniowej lub usługi doradczej.
- Usługodawca ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się do reklamacji, po czym skutecznie informuje Składającego reklamację o swojej decyzji (mailowo, telefonicznie lub listownie).
- W przypadku uznania roszczeń, Usługodawca zobowiązuje się do ponownego przeprowadzenia szkolenia lub wykonania usługi doradczej (których dotyczy reklamacja) na własny koszt.
- Koszty nieuzasadnionego złożenia reklamacji pokrywa Składający reklamację.