Procedura reklamacyjna

Procedura reklamacyjna

  1. Reklamację dotyczącą szkolenia lub usługi doradczej można złożyć do 7 dni od ukończenia szkolenia lub skorzystania z usługi doradczej, pocztą elektroniczną lub na piśmie do właściciela Centrum Rozliczeń Kancelaria Doradcy Podatkowego (zwanym dalej Usługodawcą).
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    • nazwę szkolenia,
    • datę rozpoczęcia i zakończenia szkolenia,
    • dane osoby składającej reklamację,
    • powód reklamacji,
    • ewentualne dokumenty stwierdzające zasadność reklamacji.
  3. Reklamacji podlega:
    • niewykonanie usługi szkoleniowej lub usługi doradczej w ustalonym terminie,
    • częściowe wykonanie usługi szkoleniowej lub usługi doradczej powstałe z winy Usługodawcy,
    • niewykonanie z należytą starannością usługi szkoleniowej lub usługi doradczej.
  4. Usługodawca ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się do reklamacji, po czym skutecznie informuje Składającego reklamację o swojej decyzji (mailowo, telefonicznie lub listownie).
  5. W przypadku uznania roszczeń, Usługodawca zobowiązuje się do ponownego przeprowadzenia szkolenia lub wykonania usługi doradczej (których dotyczy reklamacja) na własny koszt.
  6. Koszty nieuzasadnionego złożenia reklamacji pokrywa Składający reklamację.